poniedziałek, 17 lutego 2014

Zwiastun rozdziału 9

Odwróciłam się i zobaczyłam Tomka. Na jego widok łzy same zebrały mi się w oczach. To wszystko wróciło. To, jak pierwszy raz mnie pocałował, następnie jak chodziliśmy za rękę po szkolnym korytarzu, te wszystkie sms'y od niego i to, jak całował się z Dorotą... To wszystko tak boli... Czy jeszcze kiedyś się po tym pozbieram?
-Cześć skarbie.- przywitał się. Lecz gdy nie dostał odpowiedzi dodał.- Nie odbierałaś telefonów. Martwię się.
Milczałam.
-Odezwiesz się?- zapytał.- Coś się stało? Monika!
-Cześć.- rzuciłam i wybiegłam z domu.
Tak wiem, to było głupie... Ale nie umiałam inaczej zareagować na jego słowa. Wybrałam kierunek- dom Julii. Mogę wypłakać się u niej, a nawet zostać na noc.
-Hej.- powiedziałam już w pokoju blondynki.
-Cześć. Opowiadaj...
-Ale co?
-No jak było z Tomkiem na dyskotece. Wyszłaś wcześnie. Źle się poczułaś? Mam ci tyle do opowiedzenia.-
wyrzuciła z siebie moja przyjaciółka.
Ja tylko wybuchłam płaczem i wpadłam w ramiona Julki.
-On całował się z... z...- nie mogłam wydusić z siebie jej imienia.
-Co?!-wykrzyknęła.- A to drań!
Resztę dnia przesiedziałam u blondynki płacząc. Napisałam mamie sms'a, że dziś zostaję u Julii na noc. Pod wieczór postanowiłyśmy obejrzeć jakiś film.
-Co wybieramy?- zapytałam dziewczyna siadając obok mnie z dwiema płytami.
-Hmm... Trudny wybór. Ale chyba wezmę "Zakochaną Złośnicę".
-Okey. Usiądź wygodnie,a ja pójdę po popcorn.- oznajmiła znajoma wkładając płytę do DVD.
Skończyłyśmy oglądać film, gdy na zegarze wybiła 23:00. Julka zaprowadziła mnie do pokoju gościnnego i dała świeżą pościel. Po paru chwilach zasnęłam.
Śniło mi się, że Tomek przybiegł do mnie z bukietem czerwonych róż i przeprosił mnie na oczach wszystkich uczniów naszej szkoły, gdy chciałam powiedzieć, że mu wybaczam coś nagle odciągnęło mnie od niego i wylądowałam na plaży. Wokół rozciągały się wydmy, a w oddali szumiało morze. Zauważyłam, że mam na sobie suknię ślubną i długi welon. Po chwili zobaczyłam zakapturzoną postać zbliżającą się
do mnie. Następnie tajemnicza osoba wyciągnęła broń i wycelowała we mnie. 
Obudziłam się cała mokra.
-To tylko sen, to tylko sen...- szeptałam sama do siebie. Spojrzałam na zegarek. Dochodziła pierwsza. Cały czas miałam przed oczami ten koszmar. Powoli wstałam i udałam się do kuchni, aby napić się wody. W całym domu było ciemno. W tych ciemnościach nie mogłam nic zobaczyć. Szłam rozmyślając o moim życiu, gdy pod moją stopą zabrakło gruntu i straciłam równowagę. A no tak! Schody! Sturlałam się z piętra i uderzyłam głową o krawędź schodka.. Moja głowa.. Dotknęłam dłonią bolącego miejsca i zobaczyłam krew. Nie miałam siły wstać. Powoli moje oczy zamykały się. Ciemność.

Oczami Julki.
Obudziłam się dość wcześnie, ponieważ jeszcze było ciemno. Ociężale wstałam z łóżka nie siląc się spojrzeć na zegarek. Ruszyłam w stronę kuchni. Mama jeszcze spała. Tata dzisiaj wziął wolne więc będzie odsypiał nocne zmiany. Gdy dochodziłam do schodów zauważyłam kałuże krwi i nieprzytomną Monikę. Zbiegłam jak najszybciej na parter i uklękłam obok brunetki. Sprawdziłam puls. Ledwo wyczuwalny.
-Mamo! Pomóż!- krzyczałam na cały dom. Po chwili rodzicielka wzywała już pogotowie. Karetka przyszła po kilkunastu minutach.
*********************************************************************************
Hej :)
To tak:
1.Mam ferie więc wyjeżdżam na różne wycieczki, itp.: dlatego nie będę mogła dodawać często rozdziałów
2.To jest zwiastun, więc rozdział 9 pojawi się trochę później.
3.Tak wiem, że jest bardzo krótki ale nie chciałam zaniedbywać bloga.
To do następnego :*
                                    Śnieżyyynka :)


5 komentarzy:

  1. Fajnie, ale szkoda, że tak krótko ;c Życzę miłej zabawy na feriach i czekam nn! Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zwiastun ;) Już się nie mogę doczekać całego rozdziału ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie. Nie moge sie doczekac.
    /Eli..

    OdpowiedzUsuń
  4. już czekam na rozdział 9 <3

    OdpowiedzUsuń